Anime İzle - Türkçe Altyazılı Anime İzleme Sitesi
Anime izlemek için en doğru adrestesiniz! Anizm, Türkiye'nin en köklü ve en güncel türkçe altyazılı anime izleme platformudur. 2013 yılından bu yana binlerce anime severin güvendiği sitemizde, her gün yeni bölümler eklenmekte ve en popüler animeler türkçe altyazılı olarak yayınlanmaktadır.
Sitemizde aksiyon, macera, romantik, komedi, bilim kurgu ve daha birçok kategoride anime izleyebilirsiniz. One Piece, Naruto, Attack on Titan, Jujutsu Kaisen, Demon Slayer gibi popüler animelerin yanı sıra, az bilinen yapımları da türkçe altyazılı olarak takipçilerimize sunuyoruz.
Neden Anizm?
- Günlük güncellenen anime bölümleri ile her zaman en yeni içerikler
- HD kalitede, hızlı ve kesintisiz anime izleme deneyimi
- Profesyonel fansub ekipleri tarafından hazırlanan türkçe altyazılar
- Mobil uyumlu tasarım ile her cihazdan rahatça anime izleyin
- Anime takvimi ile haftalık yayın programını takip edin
Hemen ücretsiz üye olun ve anime izlemeye başlayın! Tavsiye Robotumuz ile zevkinize uygun animeleri keşfedin.
Yorumlar
Sonunda hind dizisi oldu bölüm En sevmediyim karakter kadin olarak . Orihime. EMİLYA . VE ELFİE OLDU MK ÖLSÜN GİTSİN
Tipe mk a kdmn cadolozu öl
Çok güzeldi ya 3. Sezonda hemen gelsin ama ben elfie nin kazanmadını istiyodum ya taş kağıt makas ne ya offf ama sondaki sahne için değerdi. Emeği geçen herkez için teşekkür ederim.
Konudan bağımsız ama cidden animasyon efekt aşırı iyi umarım 3. Sezonda böyle devam eder
sezon finalimi bu bölüğm
Yok yeni başladı
3.Sezonun onaylanması da mükemmel oldu. Ama ben bu sefer büyük ihtimalle mangasına geçerim gibi. Çok güzel bir sezondu...
Her şey bitdi yowayowa bitdi kil ao bitdi otagyaru bitdi barbar bitdi kanan sama bitdi 2. güzel bitdi niye hepsi 2 haftada bitmek zorundaki
Sadece toxin kaldı oda 1 kaç bölüme bitebilir
Son bir bölüm kaldı onunda
Asıl babalar başlamadı daha
Anime yazarları tarafından gerçek olarakmı onaylandı
Yine bekle 3 sene
Neden bitdiki aqwk
İyi sezon finaliydi ne diyeyim çeviri için teşekkürler
3.sezon onaylandığını görünce rahatladım
19:10
Y-yoksa...
3. sezonun onaylanması iyi oldu
Ne zaman olacaq ?
Bilinmiyor ama 2-3 yıla gelir
Oha aw 2-3 yıl ne
ilk sezon 2024tü animasyonların çuvallamaması için 1 yıl daha yeter bence
DXD 8 yıl bekleyen ben için boş 🥲. Getirin ulan sezon 5i
Teşekkürler efendim.
Ne demek cnm
Bitdi awk
Bu yorumu silmek istediğinize emin misiniz? Bu işlem geri alınamaz.