Anime İzle - Türkçe Altyazılı Anime İzleme Sitesi
Anime izlemek için en doğru adrestesiniz! Anizm, Türkiye'nin en köklü ve en güncel türkçe altyazılı anime izleme platformudur. 2013 yılından bu yana binlerce anime severin güvendiği sitemizde, her gün yeni bölümler eklenmekte ve en popüler animeler türkçe altyazılı olarak yayınlanmaktadır.
Sitemizde aksiyon, macera, romantik, komedi, bilim kurgu ve daha birçok kategoride anime izleyebilirsiniz. One Piece, Naruto, Attack on Titan, Jujutsu Kaisen, Demon Slayer gibi popüler animelerin yanı sıra, az bilinen yapımları da türkçe altyazılı olarak takipçilerimize sunuyoruz.
Neden Anizm?
- Günlük güncellenen anime bölümleri ile her zaman en yeni içerikler
- HD kalitede, hızlı ve kesintisiz anime izleme deneyimi
- Profesyonel fansub ekipleri tarafından hazırlanan türkçe altyazılar
- Mobil uyumlu tasarım ile her cihazdan rahatça anime izleyin
- Anime takvimi ile haftalık yayın programını takip edin
Hemen ücretsiz üye olun ve anime izlemeye başlayın! Tavsiye Robotumuz ile zevkinize uygun animeleri keşfedin.
Yorumlar
Yaw burdada bitermi sezon finalı a kdmnun 1bneleri
Berbat bir finaldi tşk
Güzel bölüm, kötü sezon finali ksgklsdgkşsgj. Pek yerinde bir bitiriş şekli olmamış ne yazık ki
Euini'nin dönüşümü hoş olmayan başka bir dönüşümü anımsattı
FMAB olayı
Lan burada biter mi?!!?!?!?!?!??!?!?!? Yine bir ortasından başladığım final vermeyen mangalar silsilesine katılacak bir seri gözüktü ufukta.
Yazık Qifreye :(
Yeni sezonu merakla bekleyeceğim
Bu arada devamını merak edenler mangada 24.bolumden itibaren okuyabilir.
random kaya parçası 1 - qifrey 0 ....
uğluşum qifrey yensene cadıları😢🥺
İzlenirmi ilk kez göz kararı rastgele izlicem izlenirmi
izle ama final yetersiz baboli
Bu qifrey ikidir sivri sapkalilardan tek yiyo
final 1 saat olmalıydı neyse sezona puanım 9,2/10
2. sezon ne zaman
2 hafta sonra
Ciddi misin yoksa dalga mi geciyo
son derece ciddiyim (!)
Final mii tamda en güzel yerinde bitirdiler tüh
Gfrey sensei yine adamlık yapmış yani final lik bir bölüm müydü emin değilim ama güzelde 2. Sezonda burdayım. Emeği geçen herkese teşekkür ederim.
sarmadı
evet ya sarma pek yiyemiyom ben de ondandır
Offf sende mi bitdin be abi slide showlarla napcam ben
Bu yorumu silmek istediğinize emin misiniz? Bu işlem geri alınamaz.